Garantie 24 luni

Garantie 24 luni
Mobilierul fabricat de Franci Mob Design este garantat pe perioada de 2 ani. Perioada este luată în calcul de la data semnării procesului verbal de predare-primire de către cele două părţi implicate.

Garantia se aplica pentru toate părţile componente ale mobilierului, excepţie făcând componentele fabricate de către terţe părţi (electrocasnice, accesorii etc) care sunt garantate direct de către producătorii acestora. Garantia nu se referă, nu modifică şi nu înlocuieşte garanţia componentelor realizate de aceşti producători.

Pentru toate piesele de mobilier se asigură garanţia pe o perioada de 2 ani, timp în care vom înlocui/repara piesa de mobilier pentru defecţiunile constatate. Garanţia se aplică pentru:
- defecte de fabricaţie/ execuţie
- defecte ale materialelor
- vicii ascunse
- defectele de proiectare
- montajului necorespunzător

Garantia nu acoperă defectele apărute că urmare a altor cauze, cum ar fi:
- utilizarea defectuoasă a mobilierului: tăieturi, zgârieturi
- depozitare/ aşezare pe suprafeţe cu diferenţe de nivel
- păstrarea sau utilizarea în umezeală sau igrasie
- păstrarea în medii cu rozătoare sau alţi dăunători.
- îngrijirea şi întreţinerea necorespunzătoare a mobilierului

Nu sunt considerate defecte de fabricaţie diferenţele de nuanţe sau de textură ale materialelor naturale precum lemnul masiv, furnir etc.

De asemenea este inevitabil că nuanţele/ culorile pieselor înlocuite să nu difere de culoarea pieselor orginale. Însă Excutantul va face tot posibilul să asigure nuanţe cât mai apropiate de cele originale, astfel încât diferenţele să fie cât mai puţin vizibile sau chiar neobservabile. Totuşi executantul nu poate fi făcut răspunzător de diferenţele de nuanţe ale pieselor înlocuite la intervale diferite de timp.

Atenţie! În mod deosebit se va avea grijă că mobilierul să nu fie expus la pe perioade lungi la umezeală/ umiditate/ aburi sau căldură excesivă.

Producătorul va fi exonerat de orice răspundere în cazul în care clientul nu anunţă cât de repede cu putinţă despre defecţiunea apărută sau în cazul în care intervine cu reparaţii proprii asupra unei defecţiuni apărute.

Clientul va avea aşteptări rezonabile în ceea ce priveşte produsul, caracteristicile şi durabilitatea produselor.